گاهی تنهایی

گاهی تنهایی

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم …



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت4:32---17 تير 1393
روزگاریســت در این شــهر غــریــب

بین آدمهایــے کہ زِ تنــهایــے خود مــےترسند

وز پسِ آیــنہ از دیدنِ خود مــےترسند،

من تــــو را پــاک تــرین یافتہ ام!

آن قدر پــاک، کہ اگر آب نبود

من تــــو را " آب " صــدا مــےکردم...!
لایک


علی دهقان
ساعت19:32---7 تير 1393
يادها فراموش نخواهند شد حتى با اجبار
دوستى ها ماندنى اند حتى با سکوت
علاقه ها نيز ادامه دارند حتى باوجود فاصله ها
لایک


parisa
ساعت15:43---1 تير 1393
خدایا ؟!

دلم برا خودم تنگ شده ...

برا اونروزای که فقط تو بودی وبس ...

خدایا اما من هنوزم عاشق تو هستم ...

میپرستمت با تمام وجودم ...

خدایا من با تو همه چیم !

اما بی تو هیچی نیستم !

فرستنده : maedeh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:33 ] [ حانیه چلنگر ] [ ]